Unohtuneet kirjautumistiedot
Jos haluat palauttaa käyttäjätunnuksesi tai salasanasi, avaa tilinhallinta ja valitse Need help?. Tämän jälkeen voit palauttaa käyttäjätunnuksen tai salasanan noudattamalla alla näkyviä ohjeita.
Palauta salasana
Syötä käyttäjätunnuksesi & syntymäpäiväsi
Sirry tilinhallintaan ja klikkaa Need Help?-painiketta. Jos olet unohtanut salasanasi, valitse Reset Password.
Seuraavalla sivulla syötä käyttäjätunnuksesi ja syntymäpäiväsi. Jos et muista käyttäjätunnustasi, sinun on palautettava se ensin.
Vahvista kaksivaiheisella tunnistautumisella
Seuraavaksi ruudulle ilmestyy Challenge-koodi.
Avaa LYNX Trading-mobiilisovellus ja klikkaa vasemmasta yläkulmasta kohtaa Services. Seuraavaksi klikkaa Authenticate.
Syötä määrittelemäsi PIN-koodi ja selaimessasi näkyvä Challenge-koodi ja klikkaa Generate Response.
Syötä mobiilisovelluksen generoima vastekoodi (Response String) selaimelle asianmukaiseen kenttään.
Mikäli sinulla ei ole LYNX Keytä käytössä tai olet unohtanut PIN-koodisi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.
Luo kertakäyttöinen koodi
Valitse, miten haluat vastaanottaa kertakäyttöisen koodin ja klikkaa Continue. Koodi lähetetään tekstiviestillä tai sähköpostilla muutamassa minuutissa valitsemastasi menetelmästä riippuen.
Syötä vastaanottamasi koodi sille osoitettuun kenttään ja klikkaa Continue.
Syötä uusi salasana
Valitse uusi salasana ja kirjoita se kahdesti. Huomioi salasanan turvavaatimukset.
Palauta käyttäjätunnus
Vahvista henkilöllisyytesi
Sirry tilinhallintaan ja klikkaa Need Help?-painiketta. Jos olet unohtanut käyttäjätunnuksesi, valitse Retrieve ID.
Seuraavalla sivulla syötä sähköpostiosoitteesi, syntymäpäiväsi ja henkilöllisyystodistuksen tunnistenumero/sosiaaliturvatunnus (ilman välimerkkejä).
Vahvistuskoodi
Saat vahvistuskoodin sähköpostitse tai tekstiviestillä. Valitse toimitustapa ja valitse Send Token.
Vahvistuskoodi lähetetään muutaman minuutin kuluessa. Kirjoita koodi asianomaiseen kenttään.
Käyttäjätunnuksen palautus
Tilisi käyttäjätunnus tulee näkyviin, ja voit nyt kirjautua uudelleen. Tarvittaessa voit myös palauttaa salasanan.
Usein kysyttyä
Jos valitsit koodin toimitustavaksi sähköpostiosoitteesi, muista tarkistaa myös roskapostisi. Jos et ole vastaanottanut tekstiviestiä, matkapuhelimen uudelleenkäynnistäminen voi auttaa.
Jos koodi ei ole saapunut 10 minuutin kuluessa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Nämä tiedot löytyvät henkilökortistasi tai passistasi.
Syötä henkilöllisyystodistuksen tunnistenumero/sosiaaliturvatunnus (ilman välimerkkejä), jonka annoit tiliä avatessa.
Käyttäjätunnus luotiin tilin avaamisen yhteydessä, eikä sitä voi muuttaa jälkikäteen.
Sähköpostiosoite ja puhelinnumero näkyvät selaimessa osittain. Jos sinulla ei ole enää pääsyä kumpaankaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse.