Vaihe 3: LYNX Asiakaspalvelu
LYNX pyrkii aina tarjoamaan erinomaista palvelua. Haluamme palvella jokaista asiakastamme yksilöllisesti. Tällä sivulla voit tutustua eri tapoihin saada apua, jos tarvitset sitä.
Usein kysyttyä
Onko sinulla kysyttävää siitä, miten voit tallettaa varoja arvo-osuustilillesi, miten löydät tiliotteen, miten voit tilata reaaliaikaista markkinadataa tai muista aiheista? Kysymyksiisi saattaa olla valmis vastaus. Tutustu Usein kysyttyä -sivustoomme, josta löydät nopeasti vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta, löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot täältä.
Etätuki
Usein kysyttyä-sivustomme lisäksi tarjoamme asiakaspalvelua myös puhelimitse, sähköpostitse tai chatin välityksellä.
Kun otat meihin yhteyttä LYNXin kautta avattuun tiliin liittyvissä erityiskysymyksissä, joskus voi olla hyödyllistä asentaa TeamViewer-etätuki. TeamViewer-etätuen avulla ja etukäteen antamallasi suostumuksella voimme nähdä näyttösi ja ymmärtää tarkalleen, mistä puhut. Sovelluksen asennuksen jälkeen näet henkilökohtaisen tunnuksesi ja salasanasi, jotka voit jakaa kanssamme.
Vaiheittaiset ohjeet Teamviewer-etätuen lataamiseen löydät tarvittaessa täältä.
Jos käytät macOS-käyttöjärjestelmää, sinun on sallittava näytön jakaminen/hallinta ennen kuin asiakaspalvelijamme voi nähdä laitteesi näytön. Lue lisää täältä.
Client Zone
Suurin osa LYNXin kautta avattua tiliäsi koskevasta viestinnästä on saatavilla Client Zone -portaalissa. Tämä on LYNXin kautta avatun tilisi hallinnollinen osio, josta löydät asiakirjoja, kuten sopimusasiakirjat ja vuosittaiset esitäytetyt verolomakkeet. Löydät Client Zone-portaalin LYNX+ alustan kautta klikkaamalla valikkoa oikeasta yläkulmasta.
Takaisin: Vinkkejä kaupankäyntiin
Nyt kun olet tutustunut saatavilla oleviin palveluihin ja tukeen, voit palata takaisin edellisiin osiohin klikkaamalla alla olevaa linkkiä.
Vinkkejä kaupankäyntiin